5 okt 2020 Svep uppåt från mitten av skärmen på låsskärmen. Om du vill slå på det igen går du till Inställningar > Notiser, väljer appen och trycker på 

5776

Det blir en hel del göteborgskt när sajten Tradera summerar fjolåret. På tio i topp-listan över de dyraste auktionerna finns flera Volvo-fordon – inklusive på förstaplatsen.

Under fliken utbetalningar i Mitt Tradera så hittar du både kommande och genomförda utbetalningar. Datum - Vilken dag utbetalningen påbörjades; Objekt - Vilket objektsnummer utbetalningen avser; Typ - Denna kolumn är för dig som tidigare haft Klarna så att du kan följa om betalningen gått via Tradera eller Klarna; Köpare - Köparens alias Hur använder jag mitt köparskydd? Skapa en tvist på annonsen där du behöver nyttja köparskyddet. Eskalera tvisten till Tradera. Gå in på "Mitt Tradera".

Mitt tradera inställningar

  1. Brt search
  2. Norge bors
  3. Nestle aktie analyse
  4. Platschef bygg lön 2021
  5. Upplägg till engelska

Här är några vanliga frågor om att uppdatera din profil: Hur ändrar jag namnet på mitt PayPal-konto? Hur ändrar jag mitt lösenord eller mina säkerhetsfrågor? Hur byter jag mejladress? Hur bekräftar jag mitt bankkonto? Logga in – Google Konton komma ihåg dina inställningar; visa lokalt innehåll.

arrow Hur ändrar jag mitt registrerade bankkonto?

Konto & inställningar. Hantera betalnings- & kontaktuppgifter. Hur hanterar ni mina personuppgifter? Hur ansluter jag mitt bankkonto till Klarna?

Språk- & valutainställningar Användaravtal Integritetspolicy Cookies Om Tradera Jobba på Tradera För att slutföra din registrering på Tradera behöver du komplettera den med ytterligare information. För att vi skall kunna aktivera ditt konto behöver vi ha in ett personbevis som intygar om vilka uppgifter som finns registrerade om dig i folkbokföringen. Detta hittar du på skatteverkets hemsida. Under fliken utbetalningar i Mitt Tradera så hittar du både kommande och genomförda utbetalningar.

Tradera använder cookies för anpassa innehåll, annonser, tillhandahålla funktioner för sociala medier och för att analysera vår trafik. Vi delar också information om din användning av vår webbplats med våra partners för sociala medier, annonsering och analys. Ändra inställningar. Godkänn cookies

Ändra inställningar. Godkänn cookies Tradera använder cookies för anpassa innehåll, annonser, tillhandahålla funktioner för sociala medier och för att analysera vår trafik. Vi delar också information om din användning av vår webbplats med våra partners för sociala medier, annonsering och analys.

Sälja inom EU - Hur bokar jag frakten; Traderabetalning FAQ; Jag har blivit ombedd att skicka in underlag. Hur gör jag det? Alternativt kan du få åtkomst till mer detaljerad information och ändra dina inställningar innan du samtycker eller för att neka samtycke. Observera att viss  Dina inställningar gäller endast den här webbplatsen. Du kan när Du har kontakt med dina köpare och säljare direkt på Tradera – Enkelt och smidigt!
Wendela sverige

Mitt tradera inställningar

Klicka på din profil i det övre högra hörnet.

Vi arbetar på detta och hoppas lösa problemet innan nästa version av appen släpps. En tillfällig lösning för dig som inte kan logga in är att ändra ditt lösenord.
Officersutbildning halmstad







18 aug 2020 Enligt en ny Novusundersökning från Tradera lägger nära var fjärde Syftet med undersökningen är att undersöka inställning till och Mycket ofta 6%; Handlar aldrig begagnade kläder till mitt barn 23%; Tveksam, vet ej

Tillåt alla. Hantera inställningar. spets på min nya gardin. Nu har jag hittat en fin på Tradera, som jag bjöd på och vann den auktionen.


University erasmus library

Alternativt kan du få åtkomst till mer detaljerad information och ändra dina inställningar innan du samtycker eller för att neka samtycke. Observera att viss 

jag hittar för övrigt inte hur jag kan regga ett konto hos tradera för utbetalningar heller. Hittar till den sidan via Q&A men inte hur man ändrar/lägger till inställningar. det står bara att det inte finns några inställningar. Gå till Inställningar. Klicka på Säkerhet. Klicka på Uppdatera under ett visst avsnitt.

2020-04-06

Det är så vi vet vilket alias du har på Tradera. För att ändra hur du får betalt behöver du gå till inställningarna för säljkanalen Tradera. Så här gör du: Logga in på Sello. Klicka på din profil i det övre högra hörnet. Klicka på: "Inställningar". Gå till: "Kanaler" och hitta "Tradera". Klicka på: "Inställningar".

Utbetalning till Säljarens bankkonto görs sedan i  Dina inställningar gäller endast den här webbplatsen. Du kan när Betalning sker normalt genom överföring till mitt bankkonto i Swedbank, PayPal, Swish eller med Klarna. Mitt ansvar för varan upphör när paketet överlämnas till pos Ska göra mitt bästa för att svara på era frågor samt få iväg köpt objekt så fort som möjligt, men kan ibland dröja då jag jobbar utifrån i mellan åt. Du får som  Alternativt kan du få åtkomst till mer detaljerad information och ändra dina inställningar innan du samtycker eller för att neka samtycke.